شناسه پست: 21863
بازدید: 404

عمليات حسابداري شركت توليدي عايق كيمياشرق(عليا)
فصل اول:طرح تحقيق وكليات
پيشگفتار
با تشكيل اتحاديه صنف خدمات عايق‌هاي رطوبتي و آسفالت مشهد، وضعيت دفاتر نصب و فروش عايق رطوبتي در اين شهرستان نظام مند گرديده و ضرر و زيان‌هاي حاصل از نبود مقررات صنفي در اين رسته كاهش چشمگيري يافته است.
به منظور بهبود كيفيت خدمات و افزايش اطلاعات علمي و تجربيات اعضاي محترم اين صنف، برنامه‌هاي آموزشي مرتبط توسط اين اتحاديه تدوين شده و به اجرا گذاشته شد.
اين برنامه آموزشي توسط جمعي از دست اندركاران خبره و پيشكسوت و با استفاده از مراجع علمي موجود، با زباني ساده تدوين شده و اميد است در ارتقاء كيفيت خدمات اين صنف تأثيرگذار باشد.
در پايان ضمن تشكر از همكاران گرامي‌كه در اجراي اين برنامه آموزشي همكاري داشته اند، از كليه دست اندركاران صنعت عايق‌هاي رطوبتي دعوت مي‌گردد براي ارتقاء سطح كيفي و كمي اين آموزش‌ها با مركز آموزش اتحاديه همكاري فرمايند.
مقدمه
از آنجا كه پيشرفت علوم و فنون و افزايش اطلاعات و دانش عمومي مردم بر اثر ترفيع سطح داده‌هاي علمي امري است محقق، روز به روز احتياجات بخش صنايع ساختماني عايق‌هاي مقاوم تر و مطمئن تري را براي جلوگيري از نشت آب و رطوبت طلب مي‌كند.
بخش ساخت و ساز كشور از ديرباز جهت مقابله با رطوبت دچار مشكل بوده و همواره نفوذ رطوبت در پي و بام، مشكلات عديده‌اي را بوجود آورده است. تا چندي پيش، مردم اغلب به طريقه سنتي جهت ايزوله كردن بام‌ها از كاهگل و بعضاَ از قيرگوني و آسفالت استفاده كرده و در زماني كوتاه مجدداَ دچار مشكل مي‌شدند.
بدين لحاظ خود را متعهد مي‌دانيم با استفاده بجا و درست از منابع موجود و با كمك متخصصين و مسئولين متعهد كشورمان، با جايگزين كردن تكنيكي ساده و نوين گامي هر چند كوچك در جهت رشد و شكوفايي كشور عزيزمان برداريم.