شناسه پست: 20614
بازدید: 412

فناوري تكنولوژي و ارتباط آموزش و پرورش
فهرست مطالب
فصل اول”طرح تحقيق”
بيان مسئله1
اهداف و ضرورت اين تحقيق1
فصل دوم”ادبيات تحقيق”
چكيده
روندهاي موجود در فناوري اطلاعات و ارتباطات2
انفجارها و انقلاب هاي نوآوري3
تحول اساسي6
روندها در حوزه ي فناوري7
روند يك8
استفاده از اينترنت در سراسر جهان مستمرا” افزايش ميابد8
كسب و كار الكترونيكي آمده است تا براي هميشه بماند9
تجارت الكترونيكي در سراسر جهان در حال رشد است10
سايت هاي وبي كاركردي ضروري از كسب و كار محسوب مي شوند13
ارتباطات بي سيم به طور عمده اي افزايش خواهد يافت14
يادگيري از راه دور، يك كاركرد كسب و كاري مي شود15
تقاضا براي افرادي كه آموزش فني ديده اند در سراسر جهان وجودخواهد داشت    16
روند دو17
فناوري اطلاعات در حال تغيير دادن چگونگي ما است19
فناوري اطلاعات در حلا متحول ساختن ارزش‌ها و زنگي‌هاي ما مي‌باشد. 19
فناوري اطلاعات در حال متحول ساختن شيوه‌ي انجام کسب و کار ما مي‌باشد 21
فناوري اطلاعات در حال تغيير دادن چگونگي توليد ماست 25
فناوري اطلاعات در حال تغيير دادن چگونگي کشاورزي و دامداري‌ها مي‌باشد 26
فناوري اطلاعات در حال تغيير دادن چگونگي مسافرت و جا به جا كردن كالاهاي ما مي باشد  28
فناوري در حال متحول ساختن چگونگي كار حكومت هاي ما  مي باشد… 31
فناوري اطلاعات در حال متحول ساختن چگونگي يادگيري ما مي باشد… 32
فصل سوم”تجزيه و تحليل”
تجزيه و تحليل35
فصل چهارم
نتيجه گيري36
پيشنهادها37
جمع بندي37
پيوست38
منابع41
فصل اول
بيان مسئله
 امروزه در قرن 21 تكنولوژي، ارتباطات و فناوري، پيشرفت شايان توجهي داشته است.. بنابراين اين موضوع به نظر من موضوع قابل توجه و جالبي براي تحقيق و تقرير كردن آمد.
 اهداف و ضرورت اين تحقيق
اين مسئله كه تا ديروز انسانها غارنشين بودند، امروزه به وسيله ي هوش مصنوعي، كامپيوترهاي هوشمند و دستگاه ها ي پيش رفته به مريخ ميروند، و اين كه فردا چه خواهند كرد، موضوعي است كه فكر و ذهن بسياري را به خود مشغول كرده است.
فصل دوم
چكيده
روندهاي موجود در فناوري‌ اطلاعات‌ و ارتباطات
آلوين و هايدي تافلر
 در اثري كه با عنوان ”خلق يك تمدن نوين“در سال 1995 منتشر نمودند, بيان مي‌دارند كه اقتصاد الكترونيكي نمادين, اساساً با اقتصاد صنعتي قرن نوزدهم و بيستم متفاوت است. آن‌ها معتقد به ظهور تحول عظيمي به سمت كارهاي فكري هستند. برخلاف مشاغل سنتي, ديگر كارگران ”كارگران فكري“‌اي هستند كه اطلاعات را تفسير مي‌كنند.                              
كشاورزان نيز براي محاسبه تركيبات پرورش حبوبات, تركيبات كود و ميزان ورود مواد شيميايي از كامپيوترها استفاده مي‌نمايند. كارگران خط توليد هم براي مديريت جوشكارهاي روباتي يا مونتاژگران و جريان خط توليد, صفحه‌هاي نمايش و ميزهاي مراقبت را نظارت مي‌كنند.
بانكداران براي مدل‌كردن بازارهاي مالي از كامپيوترهاي همراه‌شان ياري مي‌گيرند. تعداد افرادي كه به‌جاي جابجا نمودن اشياء فيزيكي, كارشان بكارگيري علائم و نمادها است درصد روبه‌رشدي از كل جمعيت را تشكيل مي‌دهند. در اصل تافلرها معتقدند كارگران دانشي جايگزين كارگران دستي مي‌شوند.