شناسه پست: 25346
بازدید: 414

دانلود پروژه حراجی الکترونیکی تحت وب

توضيحات عمومي پروژه:

اين پروژه در مورد طراحي يک سيستم حراجي الکترونيکي تحت وب است که با برنامه ASP.NET نوشته شده است و به وسيله اين برنامه افراد مي توانند اجناس مورد علاقه خود را انتخاب و در حراجي شرکت کنند.اين برنامه شامل 4 قسمت مي باشد که به طور مختصر هر کدام را توضيح مي دهيم:در قسمت اول ثبت نام مشتري است که افراد وارد آن شده و ثبت نام مي کنند و به عنوان عضوي از سايت محصوب مي شوند.در قسمت دوم ثبت نام اجناس مربوط به مدير سايت (کسي که اجناس را به حراج مي گذارد) است که در آن نام کالا و قيمت و مهلت به حراج گذاشتن اجناس را وارد مي کند.در قسمت سوم مربوط به جستجوي اجناس مي باشد که افراد مي توانند اجناسي را که مي خواهند را در حراجي وجود دارد يا خير.در قسمت چهارم در خواست جنس که هر شخص مي تواند اجناس خود را انتخاب کند و قيمت پيشنهادي خود را بدهد و بعد از به اتمام رسيدن حراجي برنده شده است يا خير.

 مقدمه

امروزه با توسعه تکلوژی و فنون در بسياري از امور زندگي استفاده از رايانه در اين امور امري لازم و بديعي مي نمايد.در همه ادارات و موسسات رايانه يک وسيله اي مي باشد که با توجه به سرعت و دقت ديگري موجودي لوکس و تزئيني نيست و يک وسيله کاربردي و در بسياري از امور يک وسيله واجب مي باشد و در گوشه و گوشه زندگي امروزي نقش ايفاء مي کند.در موسسات فرهنگي واقتصادي و تجاري و خدماتي کامپيوتر را نقش آفرين مي بينيم و به همين منظور من بر آن شدم برنامه اي بنويسم و يک سايت را طراحي کنم که در بازار روز امروزه مورده استفاده قرار گرفته و با توجه به نياز روز افزون امروز جامعه مفيد خواهد بود و اميدوارم مورد توجه استاد گرامي قرار گيرد.

فصل اول

تجارت الکترونيکي

 کسب و کار الکترونيک ; يک الزام جهاني

مقدمه

کسب و کار الکترونيک به عنوان يکي از مجموعه هاي فناوري و اطلاعات در دهه گذشته رشد بالاي را تجربه کرده است.به طوري که رويداد سياست اکثر موسسات تجاري در پذيرش و به کار گيري کسب و کارالکترونيک در جهت ورود به بازارهاي جهاني و جذب مشتريان جديد موثر و کارا الکترونيک در فعاليت هاي تجاري نيازمند توجه به يک سري عوامل درونزا و برونزاي تاثير گذار بر آن است.به طوري که توجه بنگاهاي تجاري به اين عوامل و برنامه ريزي در جهت استفاده مطلوب از فناوري کسب و کار الکترونيک ضمن آنکه موفقيت بهر برداري از آن را تضمين خواهدکرد،زمينه رشد بانگاهاي استفاده کننده را نيز فراهم مي کند. بنابر اين،در اين مقاله ابتدا تعاريف ،انواع ،شيو ها،مزايا و معايب اسفاده از کسب و کار الکترونيک بيان مي شود.در قسمت دوم چار چوب تحليلي که در آن استفاده از کسب و کار الکترونيک منتهي به افزايش انگيزه صادراتي مي شود،تشريح مي گردد.

کسب وکار الکترونيک:

کسب و کار الکترونيک تعاريف متعددي دارد که در زير به برخي از آنها اشاره مي شود:

کسب و کار الکترونيک وسيله اي که مسير رسيدن بنگاها به بازارها را هموار مي سازد.مسيري که مشتريان در آنجا اقدام به خريد کالا و خدمات مي کنند.

کسب و کار الکترونيک وسيله اي که به استفاده کنندگان آن امکان رسيدن به مشتريان موثر و کار آمدي را فراهم مي سازد.

کسب و کار الکترونيک توانايي هدايت تجارت از طريق شبکه هاي الکترونيک نظير اينترنت و شبکه هاي جهاني است .

منابع:

1 – سرمد سعيدي، سهيل (1382)، كسب و كار الكترونيك چيست؟، ماهنامه تخصصي بازاريابي، شماره 27.

2 – صنايعي، علي (1381)، تجارت الكترونيك در هزاره سوم، انتشارات جهاد دانشگاهي واحد اصفهان.

3 – اسنـــــل، ند، آموزش گام به گام اينترنت، ساده ترين روش يادگيري فقط در 24 ساعت، ترجمه كيوان فلاح مشفقي، چاپ اول، تهران 1379، مركز فرهنگي نشر گستر.
4 – K.LAL (2002), E-BUSINESS AND EXPORT BEHAVIOR, EVIDENCE FROM INDIA FIRM WORLD INSTITUTED FOR DEVELOPMENT ECONOMICS RESEARCH.
5 – STRAUB, DETMAR W (2001), E-COMMERCE WHAT IS IT AND WHOSE IS IT GOING?
6 – BEDI, A,S (1999), “THE ROLE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN ECONOMIC DEVELOPMENT: A PARTIAL SURVEY” DISCUSSION PAPER
7,BONN; CENTER FOR DEVELOPMENT RESEARCH, UNIVERSITY OF BON. يونس غربالي مقدم : كارشناس ارشد علوم اقتصادي شركت طرح نوانديشان

8-کتاب ASP.NET نویسندگان مهدی فلاح و سعید حراتیان

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 42

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد