گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد
شناسه پست: 30322
بازدید: 467

گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد

گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد  در این گزارش سعی شده است که با رعایت اختصار گوشه ای از قسمت عظیم و گسترش انتقال الکتریکی تشریح شود .در مقدمه این گزارش آشنایی با مشخصات کلی الکتریکی پست ۶۳ کیلو ولتی کمال آباد کرج آمده است . در بخش نخست گزارش دلایل وجود پستهای فشار قوی و همچنین انواع آنها با توجه به استانداردهای موجود شرح داده شده دربخش دوم گزارش مهمترین و اساسی ترین تجهیزات تشکیسل دهنده پست به تفصیل شرح و بررسی گردیده است ………….

گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد

گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد همچنین در مورد رله هایی که محافظت خطوط و ترانسفورماتورها و دیگر تجهیزات مهم یک مجموعه را عهده دارند توضیحاتی داده شده است دربخش بعدی اصول و روشهای بهره برداری بهینه از پستهای فشار قوی بطور اعم شرح داده شده است که این توضیحات در جهت بهره وری بیشتر و همچنین راندمان بالاتر و جلوگیری از بروز هر گونه خطر و یا اشال احتمالی به کلیه دست اندرکاران یک پست فشار قوی توصیه می شود . بخش بعدی مربوط به شرح و توضیح اشکالات احتمالی که ممکن است.

گزارش فنی پست ۶۳ کـمال آباد

در پست ۶۳کمال آباد بروز کند و همچنین شرح کارهایی که برای رفع این عیوب باید انجام شود . بخش آخر نیز مربوط به نحوه بهره برداری از مدارهای اینترلاک پست ۶۳ کمال آباد می باشد که در آن نحوه برق دار کردن خط با در نظر گرفتن کلیه اصول فنی برای جلوگیری از بروز هر گونه نارسایی در سیستم و شبکه شرح گردیده است …………..پست ۶۳ کمال آباد در غرب تهران در ۵۰ کیلومتری تهران واقع در کرج قرار دارد . پست توسط ۴ ترانس اصلی التا ساخت آلمان هر یک بقدرت نامی ۱۵MVA تغذیه می شود دارای ۴ ترانس داخلی ساخت UNELEC هر یک بقدرت نامی ۱۰۰KVA با گروه برداری PYNU یا پست تبدیل ولتاژ نامی ۲۰/۰٫۴KV با نسبت تبدیل ( جریان نامی )۲٫۸۸/۱۴۴٫۳,A می‌باشد .

 

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۳۰۰

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید