شناسه پست: 26617
بازدید: 515

دانلود مقاله تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوها

تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری (DataMining )

معماری و چالش ها

شرکت نرم افزارهای Blue Martini

چکیده :

ما نشان می دهیم که حوزه تجارت الکترونیکی می نواند همه اجزا مورد نیاز برای یک فرآیند موفق تعیین الگوهای سودمند تجاری را فراهم سازد و در عین حال عقیده داریم که این یک حوزه موثر برای فرآیند ذکر شده است . ما بر اساس تجاربمان در شرکت نرم افزاری بلو مارتینی (Blue Martini ) در ارتباط با معماری تلفیقی توضیح خواهیم داد تا نشان دهیم که این امر بر اساس تجربه صورت گرفته است .

معماری به طور قابل توجهی می تواند زمان انجام پیش پردازش ، پاک سازی و اقدامات شناخت داده ها را کاهش دهد که معمولاً این کارها حدود ۸۰% زمان پروژه های کشف اطلاعات  را در بر می گیرد . به منظور پشتیبانی از ثبت داده ها و فوق داده ها که برای فرآیند کشف مفید است ، ما تاکید می کنیم که جمع آوری داده ها در لایه سرویس دهنده کاربردی صورت بگیرد نه در سرویس دهنده وب.

تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوها

مقدمه :

تجارت الکترونیکی در حال پیشرفت است و همگام با این پیشرفت ، شرکت ها علاقه بیشتری دارند تا در زمینه پیشرفت تجارت آن لاین (ONLINE) سرمایه گذاری کنند . در کتاب COMMERCE SOFTWARE TAKESOFF ، نویسندگان تحقیق  forrester نوشتند که در سال ۱۹۹۹ تجارت آن لاین در زمینه خرده فروشی مصرف کننده حدود ۳/۲۰ میلیارد دلار بوده است و پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۰۳ به بیش از ۱۴۴ میلیارد دلار برسد . حدود ۲۵۰۰ شرکت جهانی در سال ۲۰۰۰ میلادی نسبت به سال ۱۹۹۹ بیش از ۷۲% در زمینه تجارت الکرونیکی سرمایه گذاری خواهند کرد . سایت های موجود از اندازه گیرهای اولیه همچون تعداد بازدید صفحات استفاده می کنند اما نیاز برای تحلیل و خصوصی سازی با توجه به نیاز های متفاوت روز به روز افزایش می یابد . در کتابMeasuring websuccess  نویسندگان ادعا می کنند که افراد پیشرو از واحدهای متدی برای ایجاد خصوصی سازی استفاده می کنند و اینکه شرکت ها به هوش شبکه نیاز دارند نه به تحلیل موارد ثبت شده .

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۶۰

******************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید