شناسه پست: 27548
بازدید: 456

دانلود مقاله حسابرسی انگلیسی با ترجمه

کاهش دادن شکاف انتظاراتی

شیوه رسیدگی به اختلافات

ژانویه ۲۰۰۸ – با وضع قوانین تازه و آیین نامه های جدید بررسی اختلافات هر روز سخت تر می شود و در صورتی که نیاز نباشد که قانون تازه ای وضع گردد ماموران رسیدگی تلاش بیشتری می کنند تا در بررسی خود جرائم را تشخیص دهند . این قوانین و آیین نامه ها لغاتی را در بر دارند چون ‹‹ منطقی ›› ، ‹‹ مصلحت ›› ، ‹‹ شک قوی ›› و ‹‹ تبادل نظر ›› که معانی آنها در ذهن مسئولین مختلف متغیر می باشد .

شکاف انتظاراتی بیانگر اختلاف بین آنچه یک فرد انتظار دارد تا توسط دیگران انجام شود و آنچه یک فرد  شخصاً قبول دارد که بایستی انجام دهد . برای مثال ، در مورد صنعت هواپیمایی امروزه اینگونه انتظار می رود که در بخشی از پروازهای ماه های شلوغ تابستان مقداری تاخیر وجود داشته باشد . مسافران اما این حقیقت را قبول نمی کنند و زمانی که در پرواز آنها تاخیری بوجود می آید، همین امر باعث می شود که شکاف انتظاراتی بوجود بیاید .

بازرسان در هنگام جستجوی جرائم با اتهامات مشابهی مواجه می شوند. در بسیاری از موارد آنها نمی دانند که چه مقدار تلاش برای پرده برداری از جرم انجام شده لازم است. مهم تر اینکه، آنها اغلب مراحل لازم برای پرده برداری از جرم مرتکب شده در طول بررسی های خود را طی نمی کنند. متقاضی، قضات، سهام داران و دیگر طرفین همگی از بازرس انتظار دارند تا مراحل لازمه را انجام دهد. آنها اغلب از اینکه بازرس بدون آنکه به نتیجه ای برسد و جرم راکشف کند می رود و بعداً بصورت اتفاقی و از روی حادثه ای از ان ۱رده برداری می شود. بازگو کردن مجدد نتایج بررسی ها نتیجه ای منفی را برای آن شرکت و افراد شاغل درآن در پی خواهد داشت.

دلایلی که یک بازرس در بررسی های خود موفق نمی شود پرده از جرم بوقوع پیوسته بردارد عبارتند از :

اعتماد بیش از حد بر گفته های متقاضی

کمبود آگاهی و یا تشخیص وضعیت های تعیین کننده در امر تصمیم گیری

روابط شخصی با متقاضی

شکست خوردن برنامه زیری ها و فالیت های انجام شده توسط فرد مجرم

و همچنین تمایل به نخواستن .

Reducing the Expectation Gap

Forensic Audit Procedures

JUNE 2008 – Auditing is increasingly difficult and challenging, with new rules and regulations encouraging, if not requiring, auditors to enhance their efforts to detect fraud during an audit. Unfortunately, these rules and regulations contain terms like “reasonable,” “material,” “professional skepticism,” and “brainstorming,” whose meanings vary in the minds of different auditors.

The “expectation gap” reflects a perceived difference between what one is expected to accomplish by others and what one personally believes he must accomplish. For example, the airline industry now expects a significant portion of flights to be delayed during the busy summer months. Passengers do not subscribe to this same belief, so when their flights are delayed, this exposes an expectation gap.

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۲۰

*************************************

نکته : فایل فوق  قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید