شناسه پست: 25263
بازدید: 394

دانلود مقاله مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری

مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) :

این مقاله سیستم مدیریت روابط مشتری را با نقش و محل بازاریابی در تشکیل فونداسیون تئوری CRM بررسی می کند. این حمایت روابط مشتری (سازمان یا افراد) و عرضه کننده (سرویس سازمان یا سازمان صنعتی) را بر مبنای اعتماد، همکاری، توزیع قدرت، روابط اتحاد و وابستگی و دیگر ویژگیهای توسعه مشتری آشکار می کند.کاربرد تئوری بازاریابی روابط در مبحث وسیعتر CRM به سادگی اجتناب ناپذیر است چون مدیریت روابط مشتری نمی تواند تنها تعریف روابط باشد و برای مدیریت و توسعه روابط مهم تر است.

سیستم مدیریت روابط مشتری به عنوان سیستمی تعریف می شود که مدیریت گروه مشتریان را ادغام کرده و مدیریت شرکتهای بازاریابی را با نشان دادن سود سیستم CRM برای مشتریان و کارکنان یک تجارت فراهم می کند.

CRM – هر چیزی است که مربوط به رفع نیازهای مشتری باشد. برای شروع سیستم CRM چه چیزهایی لازم است؟ لازم است از بررسی سوال زیر شروع شود : چگونه و چقدر برای نشان دادن به مشتری آماده هستید و آنها از شما چه انتظاراتی دارند؟ تنها انتخاب تکنولوژی های ضروری که به شما کمک کنند، لازم است.

مقاله انواع سیستم مدیریت CRM را با بررسی مدلهای مختلف CRM ارزیابی می کند که در آن عناصر CRM تشکیل یا پروسه اجرا می شود.

ارزیابی مقایسه ای و متدهای وارده برای مرور و ارزیابی CRM به کار می روند. مدل اجرایی CRM عناصرخلق، استراتژی و اجرا را با هم ادغام کرده اجازه ساخت مدل ساختاری را می دهد.

کلید واژه ها : بازاریابی روابط، CRM ، مدلهای CRM .

مقدمه :

در کشورهای توسعه یافته تغییر فرآیند تجاری برای مشتری تعیین می شود. مبنای کار روی عملکرد در بازار است نه تجربه. اما با شناخت داده های ارزیابی مشتری می باشد. اگرچه فعالیت بر مبنای دانش در یک کار تنها وقتی ممکن است که داده ها در مبنای تصمیم گیری و جذب مشتری پردازش شوند. این بیان می کند چرا در حال حاضر صحبت درباره CRM یا اصول مدیریت در جهت مشتری متداول است. ابتدا، مدیریت روابط مشتری یعنی شروع مکالمه با مشتری که بعداً به سود کار و در نهایت حیات رقابتی کار تبدیل می شود. بنابراین CRM در بازار به عنوان سیستم بر مبنای تکنولوژی اطلاعات است نه ارزیابی مزیت روابط مستقیم مردم.سیستم CRM واقعاً در se اجرا می شود و تغییر فعالیت کاری را تضمین نمی کند، محققان غربی فرض می کردند 80% اجرای تصمیمات شکست می خورد، و آنها یک کار را نمی توانند به پیشرفت برسانند. چون غالباً برنامه شفافی از عملکرد رقابتی و اجرایی وجود ندارد. بنابراین مشکل این مقاله علمی ساخت یک مدل از سیستم مدیریت روابط مشتری است که موفقیت اجرا را تضمین کند.

هدف مقاله :

هدف ایجاد مدل تئوریک در سیستم مدیریت روابط مشتری است و مربوط به تئوری یا بازاریابی روابط است و با تشکیل سیستم CRM نشان داده می شود.

برای رسیدن به هدف موضوعات زیر تنظیم می شوند :

1 ) افشای جنبه های تئوریک مدیریت روابط مشتری با مراجعه به مبحث بازاریابی روابط ؛

2 ) ایجاد متدی برای تشکیل مدل CRM ؛

3 ) ساخت یک مدل تئوریک از اجرای CRM.

متدهای اصلی تحقیق :

ارزیابی مقالات علمی، ارزیابی مقایسه اس و متد تحقیق، ارزیابی مقالات علمی اجازه یافتن تئوریک از مبحث ارزیابی روابط را برای تشکیل سیستم CRM می دهد. با مقایسه اختلاف مدلهای CRM و به کارگیری متد القایی، مدل CRM طرح می شود. مدل تئوریک CRM نیاز به دقت زیاد دارد، بنابراین اجزایش باید برای فعالیت علمی و تولید بهتر متناسب باشند.

بازاریابی روابط به عنوان مبنای CRM :

علاقه بازاریابی روابط تنها در نیمه قرن xx ظاهر شد. ابتدا بازاریابی روابط توسط بری ال ال در 1953 ذکر شد. (که مبحث نکته ای را ذکر نکرد). تنها در دهه 90 کارهای علمی جدی توسط کریستوفر و همکارانش 1991 ، مورگان دهانت 1994 ، کریستوفر، پاین، بالانتین 2000 ، گرونروس 2001 ، ارائه شد. یکی از محققین که وسیعترین تعریف بازاریابی روابط را ارائه کرد گومسون 1999 ، بود که به مدل s 30 برای ارزیابی روابط مراجعه کرد و در آن یک کار و شرکایشرا شرکت داد.تغییرات ثابت در بازار، توسعه سرویس بازار و محدوده مباحث تجاری باعث تشکیل متناقض بازاریابی شدند. وقتی روابط بازار تغییر می کند، اشکال جدید تغییرات رقابتی و نیاز مشتری و روابط تصادفی فردی در روابط طولانی مدت با عرضه کننده، مشتری، رقبا و دیگر شرکت کنندگان بازار جستجو می شود. حمایت از روابط طولانی مدت محور مرکزی بازاریابی می شود و مقاله روابط بازاریابی مشتری و اثر بزرگتر بر راه حل های بازاریابی را ارزیابی می کند. بازاریابی یک سیستم فعال تجاری شامل پروژه ها و خلق اجناس و سرویس های موردنظر مشتری با قیمت ثابت و توزیع در بازار است و یک فرآیند پیچیده تر است که به عناصر مخلوط بازاریابی و حمایت و تقویت روابط با شرکت کنندگان دیگر بازار تأکید می کند.

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 15

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد