شناسه پست: 26596
بازدید: 529

دانلود کارآفرینی پرورش ۱۰۰ راس گوسفند

مقدمه

رشد بی رویه جمعیت در اکثر کشورهای جهان مشکلات عدیده ای را بوجود آورده که به ناچار دولتمردان را به فکر چاره جویی واداشته است.ولی از آنجا که هیچ تصمیم و اقدامی در این زمینه، نتیجه آنی و فوری را در برنخواهد داشت بایستی بالاجبار جهت تغذیه جمعیت رو به تزاید جهان و کشورمان به فکر چاره جویی جدی بود.

کارآفرینی پرورش ۱۰۰ راس گوسفند

بلکه جنگ آینده در خصوص غذا و تامین مایحتاج مورد نیاز هر جامعه  خواهد بود و در این میان کشورهایی می توانند روی پای خود بایستند که از تولیدات بالای محصولات کشاورزی و دامی برخوردار باشند و بتوانند علاوه بر تولید غذای مورد نیاز کشور خود، زمینه صادرات  این مواد و فرآورده ها را فراهم آورند.براساس استانداردهای جهانی مصرف سرانه گوشت قرمز سرانه ۵/۳۵کیلوگرم بایستی باشد که در کشورما این رقم حدود ۲۰ کیلوگرم در سال است و اختلاف زیادی را نسبت به مصرف سرانه جهانی نشان می دهد.

شناسنامه طرح

این طرح جهت پرواربندی گوسفند  در نظر گرفته شده است بطوری که نیمی از نیاز غذایی دام به صورت دستی و نیم دیگر با چرا در مراتع خوب تامین گردد و ظرفیت آن می تواند از مقدار حداقل(۱۰۰ راس) به بالا تا سقف ۲۰۰۰ راس جهت افراد حقیقی و بیش از ۲۰۰۰ راس جهت افراد حقوقی باشد. میزان زمین محل تاسیسات و کشت علوفه مطابق ظرفیت دام بوده و لازم است .

تامین هزینه های طرح

تأمین هزینه طرح از طریق مجریان طرح انجام می پذیرد که در این صورت بهره برداری طرح به سهولت میسر و درزمان مطلوب انجام خواهد شد.در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات لازم به یادآوری است که هر ساله حدود پنج درصد متقاضیان می توانند از تسهیلات استفاده نمایند و مابقی آنها درنوبت وام قرار خواهند گرفت ترتیب اولویت بندی جهت اعطا تسهیلات بشرح ذیل می باشد.

 

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۳۳

******************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید