شناسه پست: 15395
بازدید: 378

استراتژی توسعه بازار فروش
فهرست مطالب
استراتژي توسعه بازار فروش-خلاصه مطالب قابل اجرا.. 1
فروش هاي جاري و پيش بيني شده.. 2
چهار چوب استراتژيک.. 4
امکانات بالقوه براي يک صنعت پايدار.. 6
شانس و فرصت در بازار فروش.. 6
پايداري و قابليت تحمل.. 8
انجام آزمايشات تجربي يا اتحاديه مشترک المنافع پمپاژ حرارت مرکزي زمين   8
تجربيات ESCO.. 9
آزمايشات تجربي با برنامه هاي مربوط به جذف پروژه هاي آبي در انتاريو   9
تجزيه و تحليل LCC.. 10
خلاصه اي از استراتژي توسعه بازار فروش.. 11
خلاصه اي از شرح وظايف.. 15
NRCan 15
شرکت برق.. 15
مديران ساختمان هاي دولتي.. 15
انجمن انرژي اراضي کانادا.. 16
عاقدان قرارداد، فروشندگان و توزيع کنندگان.. 17
نگاهي نزديک به LCC.. 17
نتيجه گيري.. 18
جدول ها نتايج زير را نشان مي‌دهند:.. 19
تجزيه و تحليل تغيير پذير.. 22
استراتژي توسعه بازار فروش-خلاصه مطالب قابل اجرا
نمونه گزارش جامع وکامل اين خلاصه در NRC AN در اتاوا قابل دسترسي است
توجه: تمامي اطلاعات ارائه شده در اين خلاصه مطلب براساس قيمت هاي خرده فروشي/ کلي فروشي در سال 1998 مي‌باشد.
تهيه و تنظيم توسط دفتر مشاوران ماربک دعا سورس مارس 1999
تهيه شده براي اداره منابع طبيعي کانادا- بخش انرژي برق و احيائات
آنچه مي‌خوانيد سندي است خلاصه شده از يک استراتژي پيشنهادي در توسعه بازا فروش براي GSHP در راستاي نفوذ در بازار فروش کانادا اين استراتژي که به طور جامع و کامل در سندي تحت عنوان استراتژي توسعه بازار فروش پمپ هاي منابع گرمايي زميني عنوان شده است، تحت قرار داد دفتر مشاوران مادبک دي سورس تهيه شده اين استراتژي ارئه کننده دستور کاري است در جهت گسترش و ايفاء عمليات تشريک مساعي در راستاي تاسيس و راه اندازي صفت ماندگار و قابل رشد GSHP در کانادا.
اين استراتژي بر مبناي تجزيه و تحليل مخارج يک سيستم GSHP از زمان راه اندازي تا مستعمل شدن (دوره کاربري آن) در چندين ساختمان غير مسکوني کانادا، و يک ارزيابي دقيق از بازار فروش GSHP هم از نقطه صنعتي و هم از ديدگاه مصرف کننده تهيه شده است.
توسعه اين استراتژي در تضمين و تعهد سرمايه گذاران صفت GSHP مي‌باشد………………