شناسه پست: 4218
بازدید: 352

 

فهرست مطالب :
خلاصه پژوهش
فصل اول :
پرسش پژوهش
فرضيه پژوهش
اهداف پژوهش
متغير پژوهش
تعريف نظري متغيرهاي پژوهشي
هدف پژوهش
اهميت موضوع پژوهش
فـصل دوم : پيشـينه
نظريه پردازان
ديدگاه توانايي (پردازش اطلاعات)
1-ارزيابي و ابراز هيجان
2-تنظيم هيجان در خود و ديگران
3-بهره برداري از هيجان
ديدگاه مختلط هوش هيجاني (شخصيتي هيجاني اجتماعي)
مدل هوش هيجاني بار- آن
يافته هاي اصلي در مورد افراد با هوش هيجاني بالا
كودك خياباني و پيشينه تاريخي آن
پيشينه كودك خياباني و كار
عوامل بروز پديده كودك خياباني
نظريه ها و ديدگاههاي مبني بر عوامل تعيين كننده كار كودكان
فصل سوم:
طرح پژوهش
جامعه آماري
نمونه وروش نمونه گيري
ابزار پژوهش
روش اجرا
روش نمره گذاري
روش تجزيه وتحليل
فصل چهارم:
فصل پنجم:

بحث و نتيجه گيري
پيشنهادات براي تحقيقات آتي
محدوديت هاي پژوهش
منابع
خلاصه پژوهش
پژوهش فوق بررسي مقايسه اي هوش هيجاني كودكان كار و خيابان و كودكان عادي شهر تهران كه سن آنها بين 10 تا 15 سال است و به صورت در دسترس مورد سنجش قرار گرفته اند. محقق در اين پژوهش با توجه به الگوي مايرو سالوري (1990) مصاحبه‌اي را به صورت ساخت وار و باز پاسخ طراحي كرده كه شامل پنج حيطه بود (خودانگيزي، خودآگاهي ادارة هيجانها هم حسي و تنظيم روابط). براي تجزيه و تحليل از روش مانوتيني يو كه روش هاي ناپاراستريك است استفاده شده و چون روش متقني براي جمع نمرات كسب شده يافته نشد نمرات دو گروه در پنج حيطه با هم مقايسه شد. و در آخر تفاوت معناداري بين هوش هيجاني كودكان عادي و كودكان كار و خيابان ديده نشد.