شناسه پست: 16416
بازدید: 327

ارتباط و اعتبار اندازه گیری با ارزش منصفانه در بحران
Relevance and credibility of the fair value measurement during the  crisis
چکیده
در سال های اخیر، بحران به سرعت در تمام بازارهای مالی گسترش یافته است، در اقتصاد جهانی، همچنان القاء عدم اطمینان که یک موضوع مورد بحث می باشد ، از اطلاعات کافی در صورتهای مالی با توجه به روش بررسی دارایی ها و بدهی ها بدست می آید. اختلاف که تحریک این مباحث را متناسب با انتخاب بین مدل های ارزیابی در هزینه های تاریخی و ارزش بازار می داند ، هر یک از آنها مزایا و معایب خود را از طریق شکل پذیری فرآیند ارزیابی و فرصت و اعتبار اطلاعات حسابداری ارائه می کنند و نگرانی ما دخالت در موارد عادی حسابداری بین المللی می باشد .
واژه های کلیدی: ارزیابی، ارزش بازار، هزینه های تاریخی، گزارش های مالی، عادی، استاندارد
مقدمه
مطالبات در حال تغییر بوده و توسط کاربران اطلاعات در گزارشات مالی با توجه به نظرات منصفانه از وضعیت مالی، عملکرد و اصلاح موقعیت مالی ارائه می گردد ، که نیاز به یک سیستم ارزیابی حسابداری دارد و منجر به ارزیابی واحد در دیدگاه های چندگانه خواهد شد . موضوع ارزیابی حسابداری یک مسئله بحث برانگیز می باشد ، و با توجه به سرعت استفاده از پایگاه های اندازه گیری سنتی ، به طور کلی انتقال در هزینه های تاریخی و ارزیابی ارزش بازار به خصوص برای گزارشگری مالی متمرکز شده است. به تازگی، توقعات کاربران از اطلاعات حسابداری مالی را افزایش داده اند، چرا که آنها نه تنها از نقطه نظر مالی ، بلکه بر اساس هزینه های تاریخی ، با تحولات بازار ارتباطی ندارد و بالاتر از حد ارزشگذاری اقلام می باشد ، و آنها می توانند از صورتهای مالی، اطلاعات مربوط به آینده یک شرکت را استخراج کنند . در همین حال، ما باید در نظر داشته باشیم که نظرات بیشتری برای استفاده گسترده از ارزیابی مبتنی بر بازار، از جمله ارزش منصفانه به عنوان یک عامل اصلی در بحران مالی کنونی وجود دارد………

Relevance and credibility of the fair value measurement during the  crisis
Abstract
The crisis in the recent years has rapidly spread on all financial markets, continues to induce uncertainties in the global economy, which bring back a controversial topic, that of insufficient information in the financial statements with regard to the methods of evaluating assets and liabilities. The controversies that animate these debates concern the choice between the evaluation models  at historical costs and at market values, each of them having its advantages and disadvantages addressed through the objectivity   of the evaluation process and of opportunity and credibility of the accounting information, but also the concern of the bodies  involved in the international accounting normalization………….