ترجمه کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه
شناسه پست: 23638
بازدید: 447

ترجمه کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

ترجمه کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه  Hybrid Control for Longitudinal Speed and Traction of Vehicles در این مقاله یک رویکرد سیستم هیبریدی در سرعت طولی و کنترل کششی از یک وسیله نقلیه با محدودیت لغزشی چرخ ارائه شده است. سیستم خودرو به عنوان مدل ترکیبی است، که در آن سیستم به زیر سیستم های محلی تقسیم شده و زیر سیستم هابرای کنترل وسیله نقلیه از نظر حالت های کنترل و منطقه عامل، انتخاب شده است.برحسب طراحی ،یک مقدارسرعت مورد نظر ارائه شده است.درحالیکه حفظ محدودیت ایمنی از لغزش بین چرخها و زمین باید مقدارکمتری داشته باشدتا از لیزخوردن جلوگیری کند.نتایج شبیه سازی برای نشان دادن امکان سنجی سیستم کنترل ارائه شده است.

ترجمه کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

با افزایش تعداد وسایل نقلیه ،ایمنی رانندگی، یکی از نگرانی های عمده در جامعه و صنعت خودرو و مهندسی کنترل است.تلاشهای قابل توجهی برای بهبود رانندگی ایمن ،همراه با تلاشهایی برای بهبود عملکرد وسایل نقلیه ارائه شده است. در این میان که ایمنی رانندگی تهدیدکننده است،وضعیت خطرناک عمده، لیز خوردن است که رانندگان ممکن است باآن روبرو شوند.به عنوان مثال ،تکه های یخ در جاده هادر زمستان می تواند باعث این مشکل شود.کنترل خودرو به طور قابل توجهی ایمنی راننده را در چنین شرایطی تامین کرده و همچنین بهبود حرکت طولی و جانبی خودرورا در پی دارد.در حالت کنترل کششی خودرو ،لغزش بین تایر و زمین یک متغیرمهم است و به عنوان یک منبع تولید نیروی اصطکاک کششی برای سرعت بخشیدن ویا کاهش سرعت وسیله نقلیه در نظر گرفته می شود .این لغزش به عنوان یک کلید در خاصیت ضد لغزشی در نظر گرفته شده است.

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۱۵

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید