شناسه پست: 12732
بازدید: 394

تعریف کیفیت محصول توسط مشتری

فهرست مطالب
چکیده
-مقدمه
-معرفی متد کانو
الف)آنچه درباره کیفیت در ذهن پنهان است را می توان دید.
د)الزامات مشتری را می توان از طریق پرسشنامه هایی طبقه بندی نمود.
-پیاده سازی بررسی کانو
–تهیه و طراحی پرسشنامه
–تست پرسشنامه
–توزیع پرسشنامه
–پردازش داده ها
–آنالیز نتایج
کلمات کلیدی
امروزه محور اصلی حرکت همه سازمانها و شرکتهای موفق در سراسر دنیا، مشتری بوده و این شرکتها تمام هم و غم خود را بر روی مشتری متمرکز نموده اند. در واقع در دنیای امروز سرمایه ها نیستند که بقای سازمان را تداوم می بخشتند، بلکه میزان خلاقیتها و نوآوری های جهت یافته به سمت برآوردن هر چه بیشتر نیازهای مشتریان است که بقای سازمان را اعتبار می بخشد.
این امر تا به انجا مهم جلوه می کند که این شرکتها حتی برای نوآوری و توسعه محصول دست به طراحی فرآیندهایی زده اند تا هرچه سریعتر به مقصود خود برسند. امروزه در شرکتهای موفق دنیا رقابت بر سر نوآوری در محصول نیست بلکه رقابت بر روی اثر بخشی و کارایی هرچه بیشتر نوآوریهای است. از این روست که مباحثی همچون توسعه محصول جدید (new product development) بوجود آمده است…….