شناسه پست: 16421
بازدید: 386

توسعه کارآفرینی زنان در ایران
فهرست مطالب
سمینار توسعه‌‌ کارآفرینی زنان در ایران برگزار شد
نگرشی نو به کارآفرینی زنان در ایران
چالش هاي فراروي زنان کارآفرين در آينده
سمینار توسعه‌‌ کارآفرینی زنان در ایران برگزار شد
سمینار توسعه کار‌آفرینی زنان ایران تحت عنوان ” کارآفرینی زنان و چالش های پیش رو” در دانشگاه شیراز و با حضور مدیران کار‌آفرین و مسئولان مرکز کار‌آفرینی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش ایونا ، دبیر مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نشست، انتقال تجربیات زنان کارآفرین به دانشجویان است .
علی‌نقی مصلح شیرازی افزود: کارآفرینی زنان و مسائل مربوط به آن در ایران و جهان همچنین تجارت عملی بانوان کارآفرین که با موفقیت‌های قابل توجهی روبرو بوده، دو محور اصلی این سمینار است .
این مقام مسئول گفت: اولین همایش کارآفرینی زنان درسطح کشور در سال 84 که با کمک امور بانوان استانداری فارس در شیراز برگزار شد، آغاز خوبی برای جلب توجه محافل علمی و اقتصادی کشور در خصوص اهمیت کارآفرینی زنان بود .
مصلح‌شیرازی خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد مرکز کارآفرینی زنان، این مرکز با پرداختن به موضوع زنان و کارآفرینی، مسئولیت پی‌گیری درخواست‌ها و اجرایی کردن یافته‌های این گونه سمینار‌ها را برعهده گرفت .
دبیر مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز، ترویج کار‌آفرینی خصوصا در میان زنان را مطلوب توصیف و تصریح کرد: ترویج کارآفرینی به گونه‌ای بوده که تاکنون تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور و شیراز با نوآوری در عرصه‌های مختلف کارآفرینی کرده‌اند………………