شناسه پست: 3938
بازدید: 436

دانلود طرح تأسیس آموزشگاه طراحی سنتی

توجيه اقتصادي پروژه 2

مبلغ سرمايه اوليه 000/000/4 تومان بوده است .

كه اين مبلغ را نزد بانك مي گذاريم سالانه 14% سود تعلق مي گرفت در صورتيكه نسبت سود به سرمايه ما در پروژه بسيار بيشتر از مبلغ بانكي آن مي باشد .

دريافت مجوز كار 3

هر يك از افراد بخواهند مديريت يك آموزشگاه را بر عهده بگيرند . بايد پس از تعليم ديدن گذراندن دوره هاي  آموزشي مي تواند با مراجعه كردن به يكي از سازمان هاي فني حرفه اي به طور عملي و تئوري امتحان را گذراند و ديپلم مربي گري يا مديريت را بگيرد و بعد از آن مجوز را دريافت نماييد .

بيمه 4 : ما مي توانيم با مراجعه كردن به يكي از سازمان هاي بيمه با حداقل ماهيانه مبلغي كه از هنر جويان و ديگر كساني كه وابسته به اين آموزشگاه هستند  دريافت نماييم و آموزشگاه وسايل آن را به طور كامل بيمه كنيم . از قبيل بيمه آتش سوزي ـ بيمه سرقت و غيره …..

نحوه جذب سرمايه و تامين منابع مالي 7

ما 3 نفر هستيم كه جهت تاسيس آموزشگاه نقش نما اقدام كرده ايم و با توجه به نيازهاي آموزشگاه در ابتداي كار از هر نفر 3/333/333/1 دريافت نموده آن هم با وام دريافتي از اداره كار و اگر نياز به سرمايه بيشتري در اجراي كار احساس شود از سرمايه گذاري شخصي استفاده خواهيم كرد . يا در آمد شود كه سرمايه گذاري مستقيم يا اصلي ما بايد 500/769/3 تومان باشد ولي براي رند كردن اين رقم 000/000/4 ميليون در نظر گرفته شود .

فرمت : ورد | صفحات:12

*****************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد