شناسه پست: 25770
بازدید: 315

دانلود پژوهش شناخت و بررسی علل و انگیزه های طلاق درجامعه

انگیزه های طلاق درجامعه

پیشگفتار:

ستیزه های خانواده که سرانجام به جدایی و طلاق می انجامد رفتاری است نابهنجار و غیر طبیعی، گاهی کسانی به چنین کاری دست می زنند که تصورش خیلی سخت است.

به هم ریختن کانون خانواده به خصوص، بودن فرزندان، گناهی است نابخشودنی.ناسازگاری خطائی است فردی،تعرضی است که از جانب انسانی به انسان دیگر که با قدری گذشت دربسیاری از مواردقابل جبران است.طلاق امری است اجتماعی که صدمه و زیان آن به جامعه میرسد و عشق جوانان رابه تشکیل خانواده؟میکند،اعتماد اجتماعی و مخدوش و سعب میکند پس طلاق امری است …..

شناخت و بررسی علل و انگیزه های طلاق درجامعه

چکیده:

اثری که پیش روی شماست یکی از غامض ترین پدیده های عصر ما را بررسی می کند.پدیده طلاق راه حل رایج وقانونی عدم سازش زن وشوهر ، فروریختن ساختمان خانواده،  قطع پیوند زناشویی واختلال ارتباط پدر و مادر با فرزند می باشد.طلاق از دیدگاهی یک پدیده ارتباطی است ، بدینسان در جامعه ای که فاقد ارتباطات سالم وطبیعی است پیوند رابطه زناشویی نیز استثنا نیست. پیوند های ازدواج به زودی برقرار می شوند ، بزودی نیز قطع می گردند .

پیشنهادات :

با یک نگاه گذرا به تغیرات آماری طلاق می توان  از یک دید روان شناسانه دقیق آن را بررسی کرد ه و به علل کلی طلاق دست پیدا کنیم . آمار ازدواج و طلاق در سال  1356 1به 2500 نفر و در سال 1366، 1 به 250 نفر ودر سال 1381 در شش ماهه اول 1به5 نفر و در انتهای سال 1به 4 نفر می رسد .با در نظر گرفتن این  مسئله که 5/2 نفردر هر 4یا 5 ازدواج زندگی ناسالم داشته اند و همچنین در شش ماهه دوم از هر 8 ازدواج یک ازدواج کاملا موافق داشته ایم .(1)

 فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 118

******************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد