شناسه پست: 4276
بازدید: 412

دانلود گزارش کارآموزی آشنايي با امور گرافيك و امور چاپ دفتر تبلیغاتی توفه
فهرست مطالب
فصل اول 5
خلاصه كارآموزي 6
فصل دوم 7
تاريخچه دفتر گرافيكي نوفه 8
فصل سوم 9
مقدمه 10
فصل چهارم 12
هنر گرافيك
تاريخچه هنر گرافيك 13
جايگاه امروز گرافيك در جهان 19
علايم ارتباطي و نشانه ها در گرافيك محيطي 20
فصل پنجم
نمادها
تاريخچه نمادها 28
تاريخ علايم 33
تاريخ طراحي لوگو 37
تعريف آرم 40
تعريف نشانه 42
فصل ششم 45
چاپ 46
فصل هفتم 51
گزارش كارآموزي 52
منابع 56……………

تاريخچه دفترتبليغاتي نوفه:

دفتر تبليغاتي نوفه با مديرت جناب آقاي محمدي حدود 18 سال پيش تاسيس شد.در اين دفتر تبليغاتي فعاليتهاي مربوط به گرافيك و حزه تبليغات انجام مي شود.از جمله فعاليتهاي هنري و تبليغاتي كه تا كنون در اين شركت انجام شده است مي توان به:جشنواره تجليل از كاركنان ساعي سازمان زندانهاي كشور-تيرماه 1387

جشن بازيگران سينماي ايران-دوره اول و دوم

همكاري با مركز فرهنگي و هنري فدك، و طراحي پوسترنمايشهاي:پنجره فولاد .اذان صبح. از خاك تا افلاك.خورشيد كاروان.

مقدمه اي بر مباني هنرهاي تجسمي(گرافيك):

مباني هنرهاي تجسمي را مي توان به قواعد درك زبان و ابداع در هنرهاي تجسمي و بصري تعبير كرد .به وسيله شناختن و تجربه كردن مباني هنرهاي تجسمي زبان آثار هنري كه با تجسم و با ارتباط بصري سروكار دارند بهتر فهميده مي شود و بهتر به كار گرفته مي شود . همان طور كه دانستن دستور زبان و قواعد ساختار صحيح جملات به درك بهتر از زبان نوشتاري و تفهيم بهتر مطالب كمك خواهد كرد دانستن قواعد زبان ارتباط بصري نيز به قدرت ابداع و ادراك در هنرتجسمي كمك مي كند.

عموما هنرهاي تجسمي به آن دسته از هنرها گفته مي شود كه قابليت تجسم و شكل پذيري دارند و مستقيما به وسيله حس بصري درك مي شوند هم از اين جهت به آنها هنرهاي بصري نيز گفتته مي شود . در گذشته هنرهاي تجسمي به طور خاص به نقاشي ، طراحي ، پيكره سازي، معماري ، گرافيك ، هنرهاي تزييني و برخي از آثار صنايع دستي گفته مي شد . اما پس از ابداع عكاسي و سينما به دليل رابطه ي مستقيم آنها باقوه بصري و ادراك آنها توسط قوه بينايي در مجموع به همه ي آنها هنرهاي بصري مي گويند.البته امروز به دليل وسعت نوآوري ها ، پيشرفت تكنولوژي و تنوع وسعت شيوه هاي گوناگون ارايه اثر ، مرزهاي سنتي رشته هاي متعدد هنر تجسمي دگرگون شده است تا جايي كه ديگر برخي از آنها از يكديگر قابل تفكيك به نظر نميرسند.

فرمت : ورد | صفحات:56

*********************************

نکته فایل فوق قابل ویرایش می باشد