شناسه پست: 20262
بازدید: 414

دانلود طرح توجیهی تولید آزبست مشخصات كلي طرح
از مدتها پيش با پيشرفت امور ساختماني در ايران بويژه در استان خراسان محصولات سيمان و پنبه‌ي نسوز (آزبست) از قبيل انواع ورق براي پوشش ساختمانها و ديوارها و نيز انواع لوله‌هاي ساختماني و فاضل آب و تحت فشار به علت دوري از مراكز توليد و در نتيجه بروز ضايعات و هزينه حمل و نقل سنگين با قيمت گزاف و به دشواري به دست مصرف كنندگان مي‌رسيد.
در سال 2533 شاهنشاهي بانك اعتبارات صنعتي و شركت سيمان شرق و گروهي از مردم با وقوف كامل به نيازهاي روز افزون استان خراسان و نيز كمبود توليد اين محصولات در اين دوره‌ي حساس رشد ساختماني اقدام به تاسيس شركت پرميت به منظور توليد فرآورده‌هاي سيمان نسوز در استان خراسان نمودند تاسيسات فني كارخانه كه از مجهزترين نوع خود در جهان مي‌باشد در زميني به مساحت 000/300 متر مربع در مشهد پي گرفت و بهره‌برداري مقدماتي ازكارخانه توليد ورق و ضمائم مربوطه در مرداد ماه سال 1353 آغاز گرديد.
مشخصات محصولات
محصولات شركت پرميت از قبيل ورق، لوله، آردواز، تيزه، سرلوله و اورديگ مي‌باشد كه در ذيل هر يك به اختصار توضيح داده شده است.
الف: ورق
ورق در شركت پرميت به دو نوع ورق موج‌دار و ورق صاف توليد مي‌شود كه ورق صاف كم مورد استفاده قرار مي‌گرفت كه هم اكنون توليد آن متوقف شده است.
ورقهاي موجودر كارخانه در چهار كلاس مختلف مطابق با استاندارد بين‌المللي ISO و براساس راهنماي شماره 631 موسسه‌ي استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران ساخته مي‌شوند.
ورق‌هاي موجدار تحت عنوان پروفيل شماره 6 با عرض مفيد 1050 ميليمتر و با  موج به طولهاي از 1250 ميليمتر تا 3750 ميليمتر و به ضخامت حداقل 6 ميليمتر ساخته مي‌شوند. ورقهاي صاف توليدي داراي مشخصات مكانيكي ورقهاي موجدار مي‌باشد.