مقاله آشنایی با افراد دمدمی مزاج
شناسه پست: 24282
بازدید: 479

مقاله آشنایی با افراد دمدمی مزاج

مقاله آشنایی با افراد دمدمی مزاج الگوها ( دیگران نوعی و مهم ) تاثیر بی نظیری در ارتقاء و تکامل شخصیت نسل جوان دارند و در تمرکز نیروهای پنهان و آشکار جوانان نقش بسزایی دارند . وجود الگوها همانند ، قله های بلند و رفیعی است که روح را به صعود و اوج بر می کشد و اهتزاز روح الگو ، ما را از مرداب روزمرگی و ابتذال و پوچی به رستگاری فرا می خواند.چنانچه کسی بتواند  الگوی ثابت و تغییرناپذیر شخصیتی مناسبی برای خویش برگزیند می تواند با توجه به آن ایده آل خود نیز دچار ثبات شخصیتی شده و از دمدمی مزاج شدن اخلاق خویش جلوگیری کند.

مقاله آشنایی با افراد دمدمی مزاج

فهرست مطالب

تأثیر الگوی مناسب در پیشگیری از وقوع دمدمی مزاج شدن جوانان

مقدمه

روش تحقیق

تعاریف

چه کسانی می توانند  الگوهای مناسبی برای جوانان باشند ؟

ملاک انتخاب الگو

نتیجه گیری

هورمون دمدمی ‌مزاج

آنزیم‌ها بوالهوس و دمدمی مزاج هستند !

نظریات هاروکس در ارتباط با شروع سن دمدمی مزاجی در افراد

منابع:

www.turkmen.com

www.hormondan.com

پیش درآمد

مقاله آشنایی با افراد دمدمی مزاج

تأثیر الگوی مناسب در پیشگیری از وقوع دمدمی مزاج شدن جوانان  :

الگوها ( دیگران نوعی و مهم ) تاثیر بی نظیری در ارتقاء و تکامل شخصیت نسل جوان دارند و در تمرکز نیروهای پنهان و آشکار جوانان نقش بسزایی دارند . وجود الگوها همانند ، قله های بلند و رفیعی است که روح را به صعود و اوج بر می کشد و اهتزاز روح الگو ، ما را از مرداب روزمرگی و ابتذال و پوچی به رستگاری فرا می خواند.چنانچه کسی بتواند  الگوی ثابت و تغییرناپذیر شخصیتی مناسبی برای خویش برگزیند می تواند با توجه به آن ایده آل خود نیز دچار ثبات شخصیتی شده و از دمدمی مزاج شدن اخلاق خویش جلوگیری کند.

مقدمه :

مسئله موردتبیین در این مقاله بررسی علل تردید جوانان در انتخاب الگوهای مناسب ، دیگران ( نوعی و مهم ) ( دوری از دمدمی مزاجی) است .

جوانان بارها و بارها ممکن است الگویی را برگزینند و سپس شروع به همانندسازی با آنها کرده اما بعد از مدتی احساس می کنند که نمی توانند مانند آنها بشوند و مجددا به الگویی دیگر دل می بندند و این امر باعث می شود تا تصویر آنان در نزد دیگران تثبیت نشود و دیگران آنها را دمدمی مزاج و متلوّن و غیراعتماد به حساب آورند و این امر نیز در بی ثباتی فرد موثر است

فرمت : قابل ویرایش | word| صفحات : ۲۳

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید