مقاله ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی برسپردهگذاری
مقاله ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی برسپردهگذاری در محیط نامطمئن و رقابتی امروزی، شرکتهایی موفق خواهند بود که نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظامهای توزیع، رسانههای جمعی و فنآوری جدیدی که در محیط آنها رخ میدهد بینش و آگاهی بیشتری به دست آورند و بتوانند به طور مؤثر، اهداف، محصولات و خدمات شرکت و مزیت رقابتی خود را به مشتریان بازار هدف بشناسانند.
مقاله ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی برسپردهگذاری
یکی از ابزارهای بازاریابی که در صورت اجرای موفق و مؤثر میتواند منجر به نایلشدن به اهداف فوق گردد، تبلیغات (Advertising) است؛ همه ساله هزینههای گزافی صرف تبلیغات شرکتها میشود، ولی به دلیل عدم استفاده صحیح و کارآ از شیوهها و فنون تبلیغات و دیگر روشهای ترفیع (promotion)، بخش قابل توجهی از این هزینهها به هدر میرود. امروزه، همچنان که بسیاری از شرکتهای موفق هم دریافتهاند، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است .
مقاله ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی برسپردهگذاری
همچنین در محیط رقابتی بازارهای امروزی، هزینه تبلیغات از طریق رسانهها در حال افزایش و همزمان، اثربخشی این تبلیغات به علت رقابت شدیدی که بین عرضهکنندگان کالاها و خدمات مختلف و یا مشابه وجود دارد، درحال کاهش یافتن است. این بیانگر آن است که ساختار و محتوای پیامهای تبلیغاتی و نیز رسایی و فراوانی آنها، در اثربخشی تبلیغات تاثیرچشمگیری دارد (بهمن فروزنده، ۱۳۷۹).
مقاله ارزیابی تاثیرتبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی برسپردهگذاری
فهرست منابع و ماخذ
ابراهیمی، عبدالحمید، ونوس، داور، روستا، احمد، تحقیقات بازاریابی (نگرش کاربردی)، انتشارات سمت، تهران، ۱۳۸۰، چاپ اول.
ابراهیمی، عبدالحمید، ونوس، داور، روستا، احمد، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، تهران، ۱۳۷۹، چاپ چهارم.
بلوریان تهرانی، محمد، بازاریابی و مدیریت بازار، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران، ۱۳۷۶٫
بلوریان تهرانی، محمد، جایگاه تبلیغات در طیف فعالیتهای بازاریابی، مجله بررسیهای بازرگانی، شماره ۱۱۸، خرداد ۱۳۷۶، ص ۹٫
فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :۳۷
*******************************************************
نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد
برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید