مقاله ايجاد زمينه ي مناسب براي آشنايي معلمان با الگوهاي فعال تدريس
شناسه پست: 22311
بازدید: 334

مقاله ایجاد زمینه ی مناسب برای آشنایی معلمان با الگوهای فعال تدریس

مقاله ایجاد زمینه ی مناسب برای آشنایی معلمان با الگوهای فعال تدریس در عصری که پیشرفت علمی حیرت آور است و فراوانی   اطلاعات کودکان را آزار می دهد ، لازم است در نظام آموزش بازنگری مداوم صورت گیرد در یک روی کرد نظام مدار به آموزش و پرورش در می یابیم که راهبردهای یا ددهی – یادگیری یکی از ارکان نظام آموزشی محسوب می شوند همینطور تحقیق درباره ی تدریس گسترده ی فهم ما از رویکردهای یا ددهی – یادگیری افزایش می دهد و ما را در اصلاح این امر یاری می رساند.

مقاله ایجاد زمینه ی مناسب برای آشنایی معلمان با الگوهای فعال تدریس

گروهی براین باورند که تدریس و یادگیری دو مفهوم مجزا است در مقابل برخی از متفکران ، تدریس و یادگیری را در هم شده تلقی می کنند و معتقدند نوعی ارتباط بین آن ها وجود دارد .
ارتباط بین تدریس و یادگیری در بافت زبان ما به طور عمقی وجود دارد و روابط علی میان تدریس و یادگیری مفهوم این دو مقوله را به یکدیگر وابسته نموده است ، اگر چه یادگیری پس از تدریس ( یاددهی ) به وقوع می پیوندد . اما تفاوت است میان تدریس و تدریس موفق پس لازم است این دو مفهوم را از هم بازشناسیم . اغلب سوالات ما درباره ی تدریس است بدون این که بپرسیم آیا آن تدریس موفق است یا خیر ؟مادرواقع در پی پاسخگویی به این پرسش هستیم . ضمن این که در جست وجوی پاسخ به این سوال هستیم که تدریس به چه نوع فعالیتی اطلاق می شود؟

فرمت :  قابل ویرایش | word | صفحات : ۱۸

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید