شناسه پست: 20669
بازدید: 451

پاورپوینت تکنيک های تصمیم گیری در مديريت
مقدمه
تعریف مدیریت
مديريت فرايند به کارگيري مؤثر و کارآمد منابع مادي و انساني برمبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است که از طريق برنامه ريزي ، سازماندهي ، بسيج منابع و امکانات هدايت ، کنترل عمليات براي دستيابي به اهداف تعيين شده ، صورت مي گيرد . اين تعريف ، پنج نکته اساسي ذيل را که در زير مبناي مفاهيم کلي مديريت در حوزه هاي نظري پردازي و کاربرد هستند ، در بر دارد : 
پنج نکته اساسی
مديريت يک فراينداست .
مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد .
مديريت مؤثر مبتني بر تصميم گيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است.
مديريت کارا، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه منابع است .
مديريت بر فعاليتهاي هدفدار ، تمرکز دارد .