شناسه پست: 26061
بازدید: 469

دانلود پروژه ای در مورد طراحی وب

تعريف پروژه

در يك پروژه وِب عادي، با ورود افرادي مواجه مي‌شويم كه كارهاي متفاوتي انجام مي‌دهند؛ شماري از افراد حقيقي و توابع متغير آنها. در طول انجام اين پروژه ، بايد خودتان را جاي تك‌تك افراد بگذاريد و كارهاي مختلفي انجام دهيد ولي در يك پروژة وِب عادي به افراد زير نياز داريد:

يك طراح براي توليد واسط كاربري، طرح‌بندي و طراحي هنري

يك مؤلف براي نوشتن مطالب

يك برنامه‌نويس، در صورتي كه مطالب پويا (dynamic) وجود داشته باشد ـ كه اين روزها تقريباً هميشه وجود دارد.

يك توليدكننده (Producer) براي گرآوري اين موارد.

پروژه ای در مورد طراحی وب

البته به اين معني نيست كه فقط دست كم چهار نفر براي چهار كار لازم است. در پروژة يك شركت بزرگ، ممكن است از افرادي كه در واحدهاي فروش يا خريد يا امور دارايي هستند، نيز كمك گرفته شود.خوشبختانه، در اين پروژه مي‌توانيد جاي هر كدام از افراد باشيد و تمام تصميم‌گيريها را خودتان انجام دهيد. ولي باز هم بايد نكاتي را مدنظر داشته باشيد.

اهداف پروژه

تا وقتي كه نمي‌دانيد، چه كاري مي‌خواهيد انجام دهيد، نمي‌توانيد سايتي با كارايي بالا بسازيد.مثلاً در يك سايت شخصي، هدف داشتن خانه‌اي خيالي است. شايد بخواهيد اطلاعاتي در مورد چيزهايي كه دوست داريد و به آن علاقه‌مند هستيد، آنجا بگذاريد و يا يك برنامة تلويزيوني كه دوستش داريد و يا هزاران مطلب ديگري كه به آن علاقه داريد؛ مثلاً بخواهيد جايي را به عكسهاي گربه‌تان اختصاص دهيد تا آن را در دنيا پخش كنيد!

به هر حال، در دنیاي تجارت، هدف هميشه يك چيز است: به دست آوردن پول. در نهايت تاجران متوجه مي‌شوند كه به دست آوردن پول در وِب، ضرورتاً به معني فروش ميليون‌ها كتاب و كامپيوتر و چيزهاي ديگر نيست. يك شركت سايت وب مي‌تواند مستقيماً ، از تجارب الكترونيكي يا دريافت سود سهم، پول به دست آورد و يا بطور غيرمستقيم با برقراري روابط اجتماعي بهتر با مشتريان ، قطع هزينه‌هاي زنجيروار موجود، ارتباط بهتر با كارپردازان و يا كم كردن هزينه‌هاي ديگر به پول دست يابد.

اصطلاح جديد : تجارت الكترونيكي (E-commerce) ـ در چند سال اخير به شكلهاي مختلفي معني شده است، ولي به نظر مي‌رسد بيشتر به معني خريد و فروش اجناس، از طريق وِب باشد. در گذشته هم، مربوط مي‌شد به تجارت اجناس الكترونيكي كه اكنون با e-business شناخته مي‌شود.

 

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :78

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد