شناسه پست: 26066
بازدید: 451

دانلود پروژه طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

چکیده مطالب

وب سایت آژانس هوایی  یک وب سایت پویاست . که با استفاده ازASP.Net 2.0 به زبان C#  و توسط Visual Studio 2005 پیاده سازی شده است.پایگاه داده این سایت  2005  Microsoft Sql Server  می باشد.

این نرم افزار دارای قابلیت هایی مانند دریافت اطلاعات مسافران و دریافت اطلاعات پروازهایی که انجام می شود و ذخیره این اطلاعات در بانک را داراست.

از دیگر امکانات این نرم افزار امکان حذف مشخصات یک مسافر و پرواز است و امکان ویرایش این اطلاعات است.

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

فهرست مطالب

 مقدمه1

مقدمه2

توضیح خلاصه در مورد پروژه4

فصل اول:مقدمه ای بر اینتر نت و برنامه نویسی وب5

Html6

اینترنت8

وب چیست؟ 9

ASP تاریخچه10

فصل دوم: تاریخچه C# 28

ساختار در C32

آر ایه درC35

رشته درC# 38

 پایگاه داده درC#  39

فصل سوم: تاریخچهSQL48

دستورات SQL 50

شرح پروژه 75

نتیجه گیری84

نتیجه گیری:

با توجه به مطالبی که درباره نیاز به اطلاع رسانی درباره مواردی که با زندگی انسان در ارتباط است و وجود گرفتاری های زیاد گفته شد ، میتوان به این نتیجه رسید که وجود سایتهایی از این دست می تواند به کم شدن دغدغه های خروج از منزل ، کاهش ترافیک ، آسودگی خیال از بابت تهیه به موقع و آسان بلیط و کسب اطلاعات جدید و داشتن سرگرمی سالم بینجامد، و این باعث بهره وری بیشتر می شود.

با در نظر گرفتن رشد تکنولوژی در عصر کنونی نیاز به مدیریت و بالا بردن سطح امکانات و رفع مشکلات اینگونه سایتها بدیهی است ، که این کار می تواند با استفاده از نظر کاربران سایت و تجربه بدست آمده در مدیریت سایت انجام شود. بدیهی است که این سایت هم جای پیشرفت بسیار دارد  و با قرار دادن امکانات بیشتر و رفع مشکلات می تواند به الگویی موفق تبدیل شود.

 

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :85

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد