شناسه پست: 25215
بازدید: 401
دانلود پروژه سیستم انبارداری شرکت صنایع مهتاب خراسان
سیستم انبارداری شرکت صنایع مهتاب خراسان

مقدمه

استقرار سيستمهاي مكانيزه تأثير بسيار مهمي در افزايش سرعت فرايندهاي كاري و كاهش هزينه‌ها خواهد داشت. با رعایت اصل یکپارچگی که در این نرم افزارها رعایت شده است، انجام کارهای تکراری به حداقل می‌رسد و هزینه های جانبی کاهش می‌یابد. با استقرار اين سيستمها، ابزارهاي مديريتي بسيار قوي همچون گزارشات متنوع از منابع اطلاعاتي درون سازماني با قابليت استناد به منشاء توليد اطلاعات (MRS) و كنترل و مشاهده پيشرفت امور در اختيار مديران قرار خواهد گرفت. استقرار اين سيستمها، باعث تغييرات اساسي در كيفيت انجام امور و در نتيجه منجر به تحولات بنیادین در سازمانهای سنتي خواهد شد. اندكي پس از استقرار كامل اين سيستمها، سازمان يك سازمان متعالي با تواناييهاي بسيار خواهد بود كه مي‌تواند به راحتي افزايش قابل توجهي در كيفيت و كميت محصولات خود داشته باشد.

فصل اولشناسایی سازمان و جمع آوری اطلاعات

در اين فاز كه به نوعي زير بنايي‌ترين بخش مكانيزه كردن سيستم مي‌باشد، قلمرو و حيطه نيازهاي اصلي سيستم مشخص مي‌شود و دامنه كاري هر سطح تعيين مي‌شود و بر اساس جمع آوري و تحليل اين داده‌ها مجوز شروع كار صادر مي‌شود.تحليل‌گر در اين قسمت مي‌تواند كار را با مصاحبه آغاز كند كه مي‌تواند به شكل آزاد و يا ساخت يافته باشد و تمامي كاركنان از مديران سطح بالا تا رده‌هاي پايين كاري را شامل مي‌شود.سپس به گردآوري اسناد و مداركي مي‌پردازد كه بتواند شناخت و اطلاعات او را نسبت به سيستم افزايش دهد. اين اسناد شامل فرم‌ها، كتاب‌هاي طبقه‌بندي شرح وظايف و چارت سازماني كه سلسله مراتب تصميم‌گيري را نشان مي‌دهد مي‌باشد.پس از آن تحليل‌گر به مشاهده و نمونه‌برداري مي‌پردازد.در پايان تحليل‌گر به تهيه وتوزيع پرسشنامه و نمونه‌برداري مي‌پردازد. جواب‌های مربوط به پرسشنامه تقريبا به يك نقطه اشاره خواهد كرد كه معرف اهداف و كمبودهاي سيستم خواهد بود.

معرفی سازمان:شرکت صنایع مهتاب خراسان(سهامی خاص) در سال 1370 تاسیس گردیده و ضمن مجهز شدن به پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت لامپ سازی و دقیق ترین و کاملترین امکانات کنترل کیفیت،با هدف کمک به بهینه سازی مصرف انرژی در کشور و تولید انواع لامپ، بخصوص انواع لامپهای کم مصرف راه اندازی شده و در کمتر از  4سال(سال 74) به بهره برداری رسیده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید انواع لامپ در ایران مطرح می باشد.این شرکت از بدو تاسیس تلاش نموده تا ضمن تمرکز بر تولید محصولاتی با کیفیت جهانی، در جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت موفق به اخذ استانداردهای ملی ایراندر صنعت لامپ سازی گردیده است.این شرکت شامل سه کارخانه در یک مجتمع می باشد که این سه کارخانه عبترتند از:

کارخانه تولید تیوب شیشه ای

کارخانه تولید لامپ فلورسنت

کارخانه تولید لامپهای کم مصرف

 فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول:شناسایی سازمان و جمع آوری اطلاعات
معرفی سازمان
چارت سازمانی
روند نمای گردش فرمها
جدول تصمیم گیری
فصل دوم : طراحی کلی
نمودار گردش مستندات
دیگرام محتوی (CD)
نمودار جریان داده (DFD)
فصل سوم : PS ، DD، ERD
Process Specification
Data Dictionary
Entity Relationship Diagram
معرفي اهداف و نيازها
طراحي كلي:
در اين فاز با توجه به اهداف و نيازهاي مشخص شده‌اي چون:
کمک به بهینه سازی مصرف انرژی
تولید لامپ کم مصرف
ایجاد امنیت و رضایت برای خریداران
تولید محصولاتی با کیفیت جهانی
كاهش تعداد پرسنل

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 53

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد