مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی
مقدمه
مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی برخی از نویسندگان مثل فایگنبام (۱۹۹۱) وایشی کاوا (۱۹۸۵) بر اهمیت کیفیت خدمات و محصول د ربازار جهانی و متعاقباً نیاز به بکارگیری رویکرد مدیریت کیفیت جامع برای اداره امور تجاری به منظور کنار گذاشتن موقت رقابت ، تاکید می کنند . این نویسندگان این موضوع را به دیده تردید نگاه می کنند که آیا برای بکار گیری مدیریت کیفیت جامع در یک موقعیت بی رقیب ، میل یکسان وجود دارد یا خیر .
بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی در قالب 23صفحه میپردازیم.
مختصر
سازمانهای بخش خصوصی در کشورهای غربی به سرعت در حال از بین رفتن هستند اما تعدادی از آنها هنوز به کار خود ادامه می دهند . همچنین ، سازمانهایی وجود دارند که ویژگیهای یکسان داشته وغالباً در چار چوب خاصی از قوانین فعالیت می کنند (مثل مطلوبیت آب ، گاز و برق ، ارتش اجرای قانون و سازمانهای جمع آوری مالیات ) و سازمانهایی که ضرورتاً هدفشان افزایش سهم بازار نیست (مثل سازمانهای بهداشت عمومی ، موسسات خیریه و عمومی ) . این امر باعث می شود که نویسندگان سوالهای زیر را مطرح کنند .
فهرست مطالب :
چکیده
مقدمه
مدیریت کیفیت جامع
یک طبقه بندی از سازمانهای دولتی
کاربرد مدیریت کیفیت جامع
ابعاد مدیریت کیفیت جامع
نتایج…………..
توضیحات :
این تحقیق کاربرد مدیریت کیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد. ارزیابی ویژگی های عملی این سازمانها درباره ۱۰ بعد مدیریت کیفیت جامع (مثل روابط عرضه کننده و مدیریت نیروی کار) توسط نویسندگان و یا بکار گیری ادبیات دانشگاهی شناسایی و تعریف شده است. این مقاله با ارزیابی آنچه که مدیریت کیفیت جامع نامیده می شود و با در نظر گرفتن تفکر موجود بر روی این مفهوم و منابع آن در بخش رقابتی و خصوصی، بویژه تولید کارگاهی آغاز می شود. شرایطی که در آن سازمان های دولتی فعالیت می کنند نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و یک بررسی در ارتباط با کاربرد مدیریت کیفیت جامع در این نوع سازمانها با بکار گیری ۱۰ بعد انتخابی از مبحث مدیریت کیفیت جامع مورد ارزیابی قرار می گیرد……..