پروژه فرآیند بازاریابی و تولید شرکت کنسروسازی هانی
بررسی فرآیند بازاریابی و تولید
پروژه فرآیند بازاریابی و تولید شرکت کنسروسازی هانی هدف بازاریاب این است که جذابیتها و نیازهای بازارهای خاص را درک و بازاری را انتخاب کند که بتواند نیازهای آن را به بهترین شکل تامین نماید. از سوی دیگر، بازاریاب میتواند محصولات و کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا میرود و سود به دست میآید.
بسیاری از مردم چنین میاندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت بزرگ) بازاریابی است جای شگفتی نیست. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش - معرفی محصول و فروش - در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت.
در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه فرآیند بازاریابی و تولید شرکت کنسروسازی در قالب 150صفحه میپردازیم.
فهرست مطالب
فصل اول بازار یابی و جزئیات
بازاریابی در یک کلام جلب مشتری
شناخت نیاز مشتری ، رکن بازار یابی مدرن
مشکل (نزدیک بینی در بازار)
ارزش ، معیار انتخاب
رعایت مشتری
چرا حفظ مشتریان قدیمی
تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای
اصول موفقیت در جلب مشتری
برای جلب مشتری رقابت کنید
بازار یابی
بازار یابی سه رکن اساسی دارد
مفهوم اثر بخشی
مدل های اثر بخشی سازمان
مفهوم مشتری
مشتریان خارجی
مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی
تاثیر رضایت و وفاداری مشتری
فصل دوم فرآیند تولید
تعریف تولید جریانی
انبار داری
کنترل کیفیت
اساس آماری نمودارهای کنترل
نگهداری و تعمیرات
پیشنهادات
فصل سوم کنسرو سازی ( شرکت هانی تهران)
مقدمه
تاریخچه
کنسرو سازی
مراحل تولید کنسرو ماهی
ویژگی های فراورده نهایی
فساد شیمیایی کنسرو ماهی
آزمون های لاک قوطی
فصل چهارم تاثیر تبلیغات در خرید
تعریف تبلیغات
تبلیغات در نقطه خرید
روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید
فصل پنجم روش های عمده در تبلیغات
تعریف تبلیغات
روش های عمده در تبلیغات
روش های تبلیغ
پیشنهادات ویژه
منابع و ماخذ
بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری
بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی. معجون به معنی مجموعه ای از ابزار و وسایل بازاریابی که با هم بر روی بازار اثر میگذارند. بنابر این میتوان بازاریابی را نوعی فرایند اجتماعی و مدیریتی دانست که به وسیله آن افراد و گروهها فارغ از مرزبندیهای رایج جغرافیایی و نژادی میتوانند از راه تولید و مبادله محصولات و ارزشها با دیگران، نیازها و خواسته های خویش را مرتفع سازند.اما سرانجام، مفهوم بازار ما را به مفهوم بازاریابی باز میگرداند. مقالات مدیریت بازاریابی به معنی اداره کردن بازارها برای پدید آوردن داد و ستد به منظور ارضای نیازها و خواستهای انسان است. بنابراین یک بار دیگر به تعریف بازاریابی توجه میکنیم: آن فرایندی است که فرد و گروه از طریق تولید کالا و خدمت و داد و ستد محصول (آنچه از نظر مشتری دارای ارزش است) نیازها و خواستهای خود را تامین میکند………..